Player Reviews
- Excellent18 votes5
- Very Good14 votes4
- Average19 votes3
- Poor8 votes2
- Terrible13 votes1
Country
It's very similar.
This casino is just one more like Paradise8 or TrueFortune, offering games from providers such as Rival, Betsoft and Smartsoft, including slots, roulette, blackjack and keno.
They offer the same promotions with the same option if you make the payment using a cryptocurrency method.
Simple and straightforward, but it's a reliable casino with good customer support.
It also has a registration bonus option.







Support is not responding
It's been almost 15 days since I submitted my verification. I have a balance of $100, I made the required deposit, and I sent the verification documents. To this day, I haven't received any updates on the verification or withdrawal process. I hope this is just a delay and not another scam.

Hey there,
We understand your concern and apologize for the inconvenience.
Please note that your account has not yet been fully verified, as a valid utility bill is still required. Your account manager has already contacted you regarding the missing document.
Once all required documents have been received and approved, the estimated withdrawal processing timeframe is 5 to 12 business days. This timeframe begins after your account has been fully verified.
We appreciate your patience and cooperation while the verification is completed.
Support team
- Aug 19CopiedShowReply
I reached $60, made a deposit to verify my account, and have already made a cryptocurrency withdrawal request, 18-agu-2026.
I'm giving it 3 stars because it's still a possibility.
If everything goes well, he'll get all 5.
Helpful

Hey there,
We understand your concern and apologize for the inconvenience.
Please note that your account has not yet been fully verified, as a valid utility bill is still required. Your account manager has already contacted you regarding the missing document.
Once all required documents have been received and approved, the estimated withdrawal processing timeframe is 5 to 12 business days. This timeframe begins after your account has been fully verified.
We appreciate your patience and cooperation while the verification is completed.
Support team




Excellent
Easy peasy! Registration is instant, you're verified, enter your code and instantly claim your $30 bonus. It's a classic casino with a classic interface; you'll find everything you need to have a good time. One thing to note is that the minimum deposit is $10, which I find a bit high. Besides the $30 bonus with the code "chipi", you also get more than six additional deposit bonuses.
It has exclusive games, works with about 30 suppliers, but it has what you need, and it's fast.
It's worth mentioning that among the nine languages available on the support and chat site is Spanish.







Did you try to withdraw some money 💰? I think you will be quite disappointed




Worth checking out!
A comfortable place for me to play.
Fast and simple navigation.
Alot of great games and providers to choose from.
A variety of attractive bonuses.
Deposit options to suit most preferences.
Fast and Friendly Live Support.
Have fun, and always, play responsibly!
🪶🪶





Don't waste your time on this scam casino
Review: This Is Vegas Casino – Scam Alert 🚨
I played on This Is Vegas Casino and managed to build my balance up to $600 after hours of play. When I finally finished the playthrough requirements, the casino snatched all my winnings. After nearly 3 hours of effort, I wasn’t even able to cash out. This experience is beyond disappointing. It feels like a scam designed to waste players’ time and rob them of their hard-earned winnings. The lack of transparency and fairness is unacceptable. Definitely not happy, and I would not recommend this casino to anyone looking for a legitimate gaming experience.




What you expect from Rival casinos? They are all same...




Very good
One of my favourites I'm just there to play the free chips each week but I like rival games and it's predominantly rival games here




Been waiting 5 working days for withdrawal
Played here and won a bit. Account is verified. Dont understand the long wait seen 12 days to process withdrawals in their t and c. Not an incentive to play any more.




Revised Review
After leaving a negative review about not being paid my withdrawal the next day it finally happened. I really enjoyed this casino until it took them a month to pay out 50 bucks. Since they did finally pay me i will give them another chance. Hopefully it goes better this time!
- Apr 03, 2025CopiedShowReply
Been waiting on my withdrawal for over a month now!! I decided to stop depositing until my withdrawal went through just in case and my Bad feeling was absolutly right! I contacted live chat several times about it only to get the run around a bunch. Finally i got irritated and told them i wasnt depositing anymore until i knew i could withdrawal for sure and they just started ignoring me. Do not give them your money!!
Helpful




Worst casino
worst casino. I won 2000e - I can't withdraw because... because no.. besides they have a Curacao sublicense - something that anyone can buy and it doesn't give any protection to the player..

Hey Agata and Forum managers,
We hope all is well.
We are sorry for the bad taste and the fraustration the player must encountered, HOWEVER, lets please put things in place:
1. The reason the player is not able to withdraw is not "just because no" - it is for our terms and conditions which are very clear as for the maximum withdrawal a player is allowed to request when playing with a free welcome bonus, which is 50 max , see condition (see also on the site):
8. Free bonuses (Comps, Free Chips, converted Comp Points or any other non-deposit bonuses) are playable bonuses awarded to players so they may play free of charge. Free bonuses have a different wagering requirement than other bonuses, and have a fixed withdrawal limit of no more than 50 Credits (50 $,€,£,AUD, or 500 ZAR). Any remaining or extra balance is 'Non-Withdrawable' and is to be cleared from a player's balance. Each player is allowed to withdraw winnings from a free bonus only once during his/her gaming lifetime unless specifically approved by the casino manager.
2. Unfortunatly the player is also NOT eligible to make a withdrawl as withdrawals from free welcome chips (as in free gifts recieved before first deposit is made), are only possible within the first 30 days from account registration date and only if its a win from a free chip granted withing the first 3 free welcome chips given. also stated on our terms and conditions. Unfortunatly the player is not meeting either of the conditions: The player played over 50 free chips so far as well as account registration date with us, was on 2024, which makes it longer than 30 days already.
See condition:
12. A free bonus player (a player who plays only free bonuses, and didn't make a deposit yet) can withdraw winnings when playing his first three free bonuses on his account, during the first 30 days after account registration After three bonuses played or after 30 days since registration date, the funds received from a free bonus will be considered not cashable and will be deducted from the balance or from the withdrawal.
*********
In conclusion - everything was made according to out t&c and this complaint just seems like an attempt to blacken our name for no reason.
We would like to ask the FORUM managers to take action and delete this complaint, as it is not a complaint but an attempt to spread wrong information. (specially when all is in the t&c)
Best,
VIP team
ThisIsVegas




Have to Deposit before getting wins
This is vegas casino makes it possible to win up to $50 with many of their new player no deposit bonus codes however what they don't tell you is that you are required to deposit $15 before getting those funds for "Verification" reasons and then they don't tell you that a withdrawal will take 5-12 business days for more "Verification". Currently at 11 days and 6 hours with a pending withdrawal and absolutely zero help from customer support.



Hi,
Looking into your account, we can see that your withdrawal was already processed and sent to you, all according to the T&Cs and the timeframes in them.
All the best,
This is Vegas Support




This is vegas
This is a great looking casino with really vibrant colors and cool slotters. The two hundred percent match sign on bonus is sweet too.
- May 21, 2024Copied
- May 06, 2024Copied




The tournament is free
Free tournament with the possibility of winning real money, I recommend it




Awesome




Read this

Hey @Linkyd00s!
Thank you for your comment,
We tried to create an account on our end and to acces the link and it is working properly.We advise you to clear your cache and cookies and try again.
Have a lucky day.
Regards,
ClaudiuR




Deceptive Casino
Exceptionally deceptive in their policy. And I quote "According to our T&Cs, only active players (players who deposited within the past 30 days) are eligible to withdraw free funds. Otherwise, any free bonuses are for fun play and testing out the games." I was sent a promotion 31 days after I registered but the first and only time I had actually played. The promotion was for a "no deposit bonus" for a $10 chip. I won on it. Their own site stated I successfully made it through the play through and was eligible to withdrawal the maximum $100 bonus. It was not approved. Because it wasn't a real money bonus after 30 days. But they sent me the no deposit promotion 31 days after I registered knowing I wasn't eligible to win actual money, it was "fun money" since I was past the 30 day mark. That's false advertisement and shouldn't be allowed.




great platform




very very super casino...no deposit bonusses are very mutch time..




Not worth it

Hello,
Would you be able to provide us with your username so we can look further into this case?
There could be verifications or T&Cs reasons as to why your withdrawal has not been processed so far.
We are looking forward to your reply,
This is Vegas
- Sep 19, 2020CopiedShowThis Is Vegas is a pretty fun place to play and has fast withdrawals when using bitcoin. It hasn't ever taken more than 3-4 days for my withdrawal to be approved and sent to me. They have fun games and some pretty decent bonuses and promotions.Reply
Helpful (7)

Hello,
Would you be able to provide us with your username so we can look further into this case?
There could be verifications or T&Cs reasons as to why your withdrawal has not been processed so far.
We are looking forward to your reply,
This is Vegas




was said id geet 105 spins an i got




Promo
Bonus Offers
These bonuses are tailored for players from United States. Not from United States? Update your location.
Casino Welcome Package
Recurring Casino Bonuses
Most Recent Blog Bonuses
All This Is Vegas Bonus CodesThis Is Vegas VIP (Loyalty) Program
Qualifying & Joining Conditions
Have a real money account and make deposits
Exclusive Member Benefits
Additional information
-
For every bet you place you will earn points.
-
VIP program rewards may change depending on the player country.
-
There are six VIP levels starting from Copper to Rhodium. In order to get to Rhodium VIP level you have to achive a lifetime deposit of 50,000$
-
Benefits and currency may change depending on the player's country
Casino Details
General Info
- Established
- Mar 31, 2006
- License (jurisdiction)
- -
- Certified by
![Gamblers Anonymous Logo]()
![Gambling Therapy Logo]()
- VPN-friendly casino
- Undisclosed
- Casino Platforms & Connectivity
- Live Dealer, Mobile, Mobile Web
- Available languages
English
Spanish
German
Portuguese
Japanese
French
Italian
This Is Vegas Mobile app
Available Game Types (16)
- Currencies
- EUR, USD, GBP, AUD, NZD, ZAR
- Minimum deposit
- €5
- Minimum withdrawal
- €50
- Withdrawal limits
- €1500 per day (Per Transaction)€10000 per month
- Withdrawal pending time
- Credit cards – 5 - 8 business daysCrypto Wallet – 2 - 6 business daysEwallets – 2 - 6 business daysWire Transfer – 5 - 8 business days
Support
- Live Chat
- EnglishSpanish
Available in
Global: support@thisisvegas.com Global: documents@thisisvegas.email
- Phone number
Global: +1-718-732-0154 Spain: +34-91-290-1420 France: +33-0-1-789-00368
- Fax number
- General: +44 800-471-5068
Responsible Gambling Tools
Available Tools
- Deposit LimitsSelf-Assessment TestsSelf-ExclusionTime Out
Unavailable Tools
- Loss LimitsReality ChecksSession LimitsStake LimitsWithdrawal Lock
Additional Info
- Affiliate Program
- True Dynasty Affiliates
- Restricted countries
- Afghanistan
- Armenia
- Aruba
- Azerbaijan
- Bangladesh
- Belarus
- Bhutan
- Bulgaria
- Cayman Islands
- Costa Rica
- Curacao
- Denmark
Show more
Gallery
Compare This Is Vegas with Other Casinos

Sister Casinos
This Is Vegas Q&As
Got questions about This Is Vegas?
Ask a Question












































































