Player Reviews
- Excellent19 votes5
- Very Good25 votes4
- Average26 votes3
- Poor7 votes2
- Terrible5 votes1
AI Reviews Summary
Created by AI based on real players' reviews (experimental)Users report a mix of positives and negatives about the casino. Many praise the game selection (especially Rival slots), promotional offers, cryptocurrency acceptance, and friendly/quick customer support. Multiple users complain about very slow or long withdrawal timeframes (examples given include 18 business days, ~17–21 days, 45 days, and “months”), verification and payout problems, denied or limited withdrawals, and unexplained deductions. Some users say they received payments after long waits and recommend the casino, while others call the service dishonest or a scam and note regional/registration issues.
What Players Like:
- Support described as quick, friendly, available, and helpful.
- Slot games (Rival slots); users say they enjoy the slots and some recommend the casino for Rival games.
- Promotions and bonuses mentioned positively: welcome bonuses, regular no-deposit bonuses, free chips, comp points exchange.
- Accepts cryptocurrencies and has a steady/platform design with a pleasing color scheme and user-friendly layout.
What Players Don't Like:
- Very slow withdrawals and long processing times (examples cited: 18 business days, ~17–21 days, 45 days, and multi-month delays).
- Withdrawals denied, limited, or cancelled for some users (examples: told to deposit within 30 days to withdraw; only allowed to withdraw part of a win).
- Verification problems and repeated re-verification or “runaround” when attempting to withdraw.
- Unexplained fees or deductions on withdrawals (users received less than expected with no explanation).
- Complaints about free spins being denied or disappearing, simple/limited game variety for some users, and incorrect region acceptance information (examples: Poland and advertised as Australian-friendly but reportedly not).
Country




Still unsure if they are a scam site.
Still unsure as to whether they are a scam site as your greeted by a bot upon login everytime. Plenty of bonuses which is what attracted me to the site. Unfortunately they come with huge play through, some 400x for the free $5 or $10 credits you seem to get weekly and several at that. They are locked to only Rival though for those bonuses to play on. I havent put any money in and have only been playing all the freebies at the moment and so far as soon as you get up, it seems to flip a switch and then your left without anything. Plus they ask that they may ask for a small deposit to be able to use the withdraw function which as they have used "may" and doesnt state how much, kinda screams red flag. Be cautious.

Hello, hope you’re doing well.
Thank you for sharing your experience. We’d like to clarify a few points for you and other players reading this review.
Our platform uses both AI-assisted support and live agents. The AI assistant is available to help with common questions, while our support team is also available to assist with more specific concerns.
Free bonuses can come with higher wagering requirements, which are outlined in the terms of each promotion. We also offer a variety of other promotions, including deposit bonuses with lower wagering requirements and no-wager deposit offers. Additionally, players can enjoy games beyond Rival titles once the applicable bonus restrictions and wagering requirements have been fulfilled.
Regarding withdrawals from free bonuses, eligibility depends on the applicable terms. Generally, the account must be no older than 30 days, and the player must not have claimed more than three free promotions without depositing. If these conditions are met, a minimum deposit of $15 is required to qualify for a withdrawal.
We encourage players to review each promotion’s terms before participating so they can choose the offers that best suit their preferences.
Support team




Terrible withdrawal system
On April 5th I deposited money and won 200 dollars I did not win this money on any kind of a bonus this is my money I deposited I am still waiting I went 18 days just for them to tell me I needed to send a documents which I did I've asked for somebody to please give me a timeline or to tell me if I need to send anything further nobody has responded I will never put another dime in this casino no one should ever have to wait this long to get their money! I have done everything that I've been asked to do I've been a loyal and faithful customer but this is totally ridiculous
Players beware that if you put your money in this casino and you win it may take months before you get it back out.

Hey there,
We hope all is well,
Thank you for your feedback. We understand your concern and apologize for the delay. Our team has been in contact via email and notified you that some required documents are still missing. We kindly encourage you to check your inbox and provide the remaining information so the process can move forward smoothly.
Support team
Avantagarde casino




Excellent
This casino caught my attention because of the large number of bonuses it offers, starting with a $10 minimum deposit. It supports all payment methods, all e-wallets, and obviously all cryptocurrencies. It has around 20 bonuses to offer, is available in 9 languages including Spanish, and has a reliable support team that responds quickly. For example, I had a question about registration, and they answered it immediately and resolved my issue. The main attraction is at the top, so they have exclusive games.






Hey there,
We hope all is well,
Thank you for your feedback! We’re really glad to hear the bonuses, payment options, and multilingual support caught your attention, and that you’ve had a positive experience with our support team. We appreciate you taking the time to share your thoughts and hope you continue enjoying the platform.
Support team
Avantgarde casino




Don’t play!
They are glad to take my deposit money instantly, BUT when you want to collect your withdrawal.....forget it....verification process was a total pain and withdrawals take forever! Go to the "fair " casinos that send you your money in 3 to 5 days and don't stall until you want to pull your hair out. Free spins magically are non- existent after you are committed. It's totally rigged!
- Jul 09, 2025CopiedShowReply
I got SO frustrated because I saw good reviews about Avantgard. Not true! They stall on withdrawals to the point of making you want to reverse the withdrawal requests and play because you've waited so long. Then you lose all your money real fast. The games don't win if Avantgard knows you want to collect. The "free spins" offers cease real fast. Their tactics are typical of unmerciful money stealing casinos!
Helpful




Taking 2 months to withdraw 50$
I love the games here which you can find at cocoa casino, fatbet, this is vegas, true fortune and paradise 8. And I've won at 4 of the 6. I won't put money into This is vegas or True fortune until they verify me which they haven't, even though I've sent them my kyc multiple times. Don't know what's going on there but I had the same thing happen with this casino. I sent them my kyc a week before I even won anything cause of how long it took to verify at the others so I thought I'd stay ahead of the games. Nope. Long story short. 1 month and18 business days after being verified they say beginning of next week. It's 50$ get out of the business if you can't afford to pay. Ridiculous!! Cocoa has paid me twice since i won this money. The bonuses at these casinos are great. Free games everyday. I'm very disappointed in the withdraw. Bad business! I won't play here again. Go to cocoa




Stay far away
This casino is nothing but the runaround and bullshit. it has taken me months to get my information verified with them only so that every time I try to make a transaction, they send me messages saying that I haven't verified my information. 5 to 8 days for a bitcoin payout get the f out of here. They are dishonest they lie, and generally their process is designed to give you the runaround until you give up so that they don't have to pay you.

Dear Robert,
We have reviewed your case and sincerely apologize for any dissatisfaction or inconvenience caused.
To clarify the sequence of events:
1. Your documents were approved on the 21st (yesterday). According to our terms and conditions, there has been no delay in the withdrawal time frame.
2. Regarding your withdrawal of $100, please note that per our terms and conditions, any prize money must be wagered at least once before a withdrawal can be processed. In this case, the prize money was not wagered and an immediate withdrawal request was made instead.
That said, we have escalated this matter to management, and an exception has been approved. Management has authorized the payment of the $100 without requiring the wagering condition.
Please allow us the standard withdrawal processing time to complete this transaction. Rest assured, we will process it as quickly as possible.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact your account manager. They should have already emailed you a few times by now, so you should have their contact details readily available.
Thank you for your understanding, and we appreciate your patience.
Best,
Vip team
Avantgarde




You are absolutely right!!!! I endured the same dishonesty and I am pissed off.




Excellent
Here they offer you $50 upon registration to help you learn about the casino's methods, and if you make your first deposit they give you a 400% bonus—what a great benefit they offer!




Good casino operating for over 25 years
The licensed casino operating for over 25 years .A lot of deposit methods here,but only 2 withdrawal methods ?Not many game and slot providers,but the casino has 3 phone numbers for information.Nice bonus for new players,but i did not get $30 No deposit bonus after registration.




Great Sister Casino This is Vegas
Hi 👋
I like the casino because it's part of a few casinos my favorite thing about this group of casinos is that their layouts are identical.
Love that.
❤️♣️♦️♠️




Awesome casino
I've had this casino on my phone for a few years and I have to say you will enjoy it too promise you




Fixed
I had recently posted that this casino app was slow at giving the reimbursement and cashing out this was not the site that I thought it was...
I had recently went and checked out Avantgarde, and I love it! I like their promotional deals they're amazing they are so easy to work with into understand like when click on something it takes you to it there's no where you get bypassed so I love the fact of that so the layout is amazing and so far I have not seen or had any bad experience with this casino

Hey!
Thank you so much for changing the comment and for the kind words!
You are a part of the family since the very moment you first registered:)
Best,
Support team
Avantgarde
- Sep 06, 2024CopiedShowReply
Wish you didn't take so long to get money to us..it took over 21 days to get my redemption
Helpful

Hey!
Thank you so much for changing the comment and for the kind words!
You are a part of the family since the very moment you first registered:)
Best,
Support team
Avantgarde




Avantgarde Casino Withdrawal Exper
I've made several deposits and recently one about US$1000 submitted withdrawal for $250 in bitcoin what I used to deposit it's been 13 days and still nothing. They're telling me it's gonna take 18 business days which is about a month especially with the holiday coming up this is crazy. I play all kinds of online casinos and this is by far, the longest I've ever waited for. Don't know if I'm gonna get it kind of having doubts now if I was you, I would seriously think about the casino because if you win, you get a withdraw it's gonna be quite a long time.

Hello,
Thank you for bringing this to our attention. You may share with us here your username, or simply email our support box (support@avantgardecasino.com) with a link to this case so we can follow up and look into it to resolve the issue in the best way possible.
Thank you for your cooperation!
Avantgarde Support Team

Hi,
Thank you for your cooperation.
We received your credentials, and upon checking your account, we can see that according to our T&Cs, which state that a customer can cash out from a free bonus only in case there was a deposit for real-play in the past 30 days, you are not eligible to cash out from the free chip. (see t&c on our site)
Thank you for your understanding, cooperation, and patience.
We wish you all the best,
Avantgarde Support




@AvantgardeCasino you guys are something else. I didnt win using a free chip and you know it. I had .87 cents in my account and ran it up to over 1,000$. Nobody should ever play on this site its a scam!! Go to Slots.LV or Ignition Casino instant cashouts with bitcoin lightning. Ive cashed 11,500$ with bo problems.

@AdamJeanStil
Hello AdamJeanStill,
Looking into your account, we can see that even the 0.08 you had in your balance before claiming the free chip you cashed out from, was from a free chip as well.
If it was optional in the comment section, we would have add a proof and a transaction history showing and supprting our answer. we would love to send it to whatever email we will be given from the forum managers so this complaint can be resolved.
Avantgarde Support Team




Friendly and bonus regular casino
I am satisfied with this type of casino, I enjoy their regular amount for playing video slots Collecting comp points and exchanging them for euros is also very nice.




Withdrawals Delayed
Great casino, but they stop respond after few finished withdrawals and i have few withdrawals still pending there (more than month already) If there any chance to contact with casino rep , i will appriciate that !


Hey,
Thank you for letting us know. The withdrawal request will be processed over the weekend and according to our T&Cs, just like past withdrawals on your account.
All the best,
Avantgarde Casino




Nice
Avant-garde online digital gambling establishment seems like a sure fire way to spin the old slotters around. Great games and customer service support staff for you at all times. The fourvhundred percent match on sign up is really sweet do.
- May 28, 2024Copied
- May 26, 2024Copied
- May 06, 2024Copied
- Mar 05, 2024Copied
- Feb 17, 2024CopiedShowReply
I'm glad to see more and more casinos Accepting crypto currencies now days. Nice place.
Helpful




Crap casino.....😮💨
Absolutely bad casino, firstly it's advertised as an Australian friendly casino.... It's NOT.

Hello,
We do accept and have many players from Australia as well. What makes you say that it is not Australian-friendly?
VIP Team
Avantgarde Casino
- Dec 28, 2021CopiedShowDidn't like this casino much my bonus codes wouldn't work and support wouldn't help me they just told me to depositReply
Helpful (1)

Hello,
We do accept and have many players from Australia as well. What makes you say that it is not Australian-friendly?
VIP Team
Avantgarde Casino




I signed up and enjoy their promotions and bonuses. The free chips are always welcome.




registration is a bit annoying and lengthy, otherwise it's an interesting casino and easy to navigate




I have known this casino for a long time
It is a very fun and varied casino. I really like their slot machines. With many promotions. never get bored..




Avantgarde casino refuses to pay
Avantgrade casino refuses to pay after two months , they didn’t even return the deposits , be careful when playin there !

Hey Oliver,
Can we have your email address register with our brand? or the username?
we will have an account manager contact you asap about the matter.
Best,
Avanatgarde support team

Hey there community,
We have looked into the review and have looked into the player account on our side, and unfortunately this player account was banned due to FRAUD and IDENTITY THEFT, and so we are unable to provide information on the matter, unless asked by site rep.
We can of course provide all neccessary proofs required.
Best,
Avantgarde support team
Bonus Offers
These bonuses are tailored for players from United States. Not from United States? Update your location.
Casino Welcome Package
Avantgarde Casino VIP (Loyalty) Program
VIP Program: Undisclosed
Unfortunately, we couldn't find any information about the VIP program of Avantgarde Casino yet.
Casino Details
General Info
- Established
- Jan 01, 2019
- License (jurisdiction)
- -
- Certified by
![Gamblers Anonymous Logo]()
![Gambling Therapy Logo]()
- VPN-friendly casino
- Undisclosed
- Casino Platforms & Connectivity
- Live Dealer, Mobile, Mobile Web
- Available languages
English
Spanish
German
Portuguese
Japanese
French
Italian
Avantgarde Casino Mobile app
Available Game Types (16)
- Currencies
- EUR, USD, GBP, AUD, NZD, ZAR
- Minimum deposit
- €5
- Minimum withdrawal
- €50
- Withdrawal limits
- €1500 per day (Per Transaction)€10000 per month
- Withdrawal pending time
- Credit cards – 3 - 5 business daysCrypto Wallet – 1 - 24 business hoursEwallets – 1 - 24 business hoursWire Transfer – 2 - 18 business days
Support
- Live Chat
- English
Available in
Global: support@avantgardecasino.com
- Phone number
Global: (+1) 718 732 0154 Spain: (+34) 91 290 1420 France: (+33) (0)1 789 00368
Responsible Gambling Tools
Available Tools
- Deposit LimitsSelf-Assessment TestsSelf-ExclusionTime Out
Unavailable Tools
- Loss LimitsReality ChecksSession LimitsStake LimitsWithdrawal Lock
Additional Info
- Affiliate Program
- True Dynasty Affiliates
- Restricted countries
- Afghanistan
- Algeria
- Azerbaijan
- Bahrain
- Bangladesh
- Belarus
- Bhutan
- Bulgaria
- Canada
- Cayman Islands
- Costa Rica
- Croatia
Show more
Gallery
Compare Avantgarde Casino with Other Casinos

Sister Casinos
Avantgarde Casino Q&As
Got questions about Avantgarde Casino?
Ask a Question









































































