JacksPay Casino Review

3.2
Average (144)
United States flagUnited States accepted
200% First Deposit Bonus
Follow
Visit

Player Reviews

3.2Very Good
144 votes
  • Terrible18 votes1
  • Poor18 votes2
  • Average50 votes3
  • Very Good36 votes4
  • Excellent22 votes5
Ratings by Criteria(729 votes)
  • Casino Fairnessinfo icon146 votes3.1
  • Withdrawal Credibilityinfo icon142 votes3
  • Promotions & Bonusesinfo icon151 votes3.2
  • Gaming Experienceinfo icon148 votes3.3
  • Support Professionalisminfo icon142 votes3.2
United States
United States rating:
3.1
Average(67 Votes)
Details

Rating

Country

45 Reviews

Show rating-only comments

Hide rating-only comments

Relevant
bodyeyesmouthhead
JodafunLevel 25
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

No License number and regulatory authority oversight ‼️

Watch out for JacksPay Casino. They offer a poor amount of games and lacks many providers. High wagers and payouts are very low and banking options are limited

BUT

Despite claims of a legal framework, they lack a verified license from any recognized gambling authority, leaving you with zero player protection. Their operating system relies on serious T&C traps; casual players face endless KYC loops, strict withdrawal limits, and vague "irregular play" rules used to void legitimate winnings over minor bonus bet errors. Without official oversight, you have no legal recourse if they hold your funds. Save your money and stick to platforms with transparent licenses

Goodluck and have fun 

Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
January777Level 6United States
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

Boring

They give you a $10 no deposit chip but the lack of variety of games puts this casino at the end of my list 

Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Getmoney1account-cancelSuspended
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

Do not waste your time or money. I'...

Do not waste your time or money. I've played at this site for over 3 months my wife has also. I won and they would never get back with me on the win. Then today my wife won on her own device we use separate and pay separate. She won and they decided to just close both of our Accounts claiming they are duplicates. Once we explained they are separate they just closed them anyways claiming only 1 amount per house hold. That's bs and they are the only online site to do that. Every other site just has to verify your identity. They just look for any excuse to not pay. We both been playing here for months and t this was never an inside until we both were going to Hv a withdraw. That's an obvious rip off and scam then
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
body
AdminCopiedicon threadicon-check-white
Hello @Getmoney1Thank you for your review,We kindly tell you that JacksPay have closed on the 26 of September 2022 and we advise you to choose another casino.Kind Regards,Chipy Support Team.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
fletchdawgLevel 8
2.2PoorCopiedicon threadicon-check-white

Worst experience with any online ca...

Worst experience with any online casino EVER! I have dealt with many online casinos and have never had any issues until recently when dealing with JacksPay. I deposited around $30 in Bitcoin after winning $100 on a promo. Well, the deposit hasn't gone to my JacksPay account yet (going on 48 hrs) and no word on my withdrawal...so called customer support via chat AND email have been silent....seems like a scam of a casino to me so far...will update if anything happens
Replyicon-thumb-upHelpful  (2)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
MzmLevel 3United States
2.6AverageCopiedicon threadicon-check-white

This casino has really taken a dive...

This casino has really taken a dive - I have been a long time customer but recently they are really taking a dive-now on week three of waiting for my payout-I am reading the same from other players across many forums - save your money and some aggravation and stay away !!
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Previous reviews by Mzm
  • 2.6Aug 12, 2022Copiedicon threadicon-check-white
    Show
    Not sure what is happening with the support at this casino - I have been inquiring about my withdrawl and get zero response to emails and live chat never works - I am super worried about my withdrawl after depositing so much money here!
    Replyicon-thumb-upHelpful  
bodyheadeyesmouth
MovingforwardLevel 3Australia
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

Won't work for Australian players a...

Won't work for Australian players at all waist of time
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
body
AdminCopiedicon threadicon-check-white
Hello, following a discussion with the casino manager we can confirm that Australian players are not restricted from creating an account at this casino. We wish to inform you that you will be contacted by the casino regarding this matter. We wish you a great day!
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, we do allow players in Austrailia, please come into live chat. If you have a VPN sometimes it will block or not allow you to register.PLease come into live chat and one of our agents will be happy to assist you,Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
KupamaiavaLevel 5Australia
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

Ok so after reading the reviews on ...

Ok so after reading the reviews on jackspay casino I think I will just pass on this casino.. the bonus looked rather generous but with alot if issue's thankyou for the reviews on your experience and thus should not happen to anyone especially when they are putting $ in and unable to receive
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
ayemaeGeminiLevel 13
3.6Very GoodCopiedicon threadicon-check-white

This place has the potential to be ...

This place has the potential to be like the best thing ever. They have great games and the promotions when they come around, because they are few and far between, they are great promos. I've never been able to withdraw here because it is a little hard to win but I like it enough that I'm going to keep trying to hahaha! It's not complicated on the website it's super easy anyone can figure it out. Play through is not ridiculous which is another Plus. I would recommend it to anybody as long as they don't go in with the expectation of like getting bonuses a lot because that's something I've noticed they just don't do a lot of but when they do do them they're proper.
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Tiff52080Level 4United States
2.2PoorCopiedicon threadicon-check-white

Withdrawal request pending. No...

Withdrawal request pending. No customer service or access to phone number. Several messages sent to live chat without response. Very disappointed.
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
eskimocubeeLevel 2United States
2.4PoorCopiedicon threadicon-check-white

To update my issue is not compl...

To update my issue is not completely solved yet, I've had $10,033 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9533 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.I am having trouble reaching management again for an update. I have emailed them twice now going back to May 18th. I was told by Taylor and NONSTOPBONUS.com's team who nominated jackspay for casino of the month in NOV 2021 that management would be in touch, but no luck so far. Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday. At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated. Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room. Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so. I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May. I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May. At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back. I'm still hoping that this is all a terrible miscommunication and things will return back to normal. & Sydney if you could still reach out to the rep or anyone to provide an update, that would be great. Thank you.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
body
AdminCopiedicon threadicon-check-white
Hi @eskimocubee,Sorry to hear about the issues you have encountered.We have investigated this matter and as far as we know it was already addressed by the casino's support team.Do not hesitate to reach out to us if you have any additional concerns.Kind regards!
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Previous reviews by eskimocubee
  • 2.6May 24, 2022Copiedicon threadicon-check-white
    Show
    My withdrawal of $9533 is being withheld since the 1st of May. I am being ignored by my own VIP host and management. Hoping to get an explanation soon.
    Replyicon-thumb-upHelpful  
  • body
    AdminCopiedicon threadicon-check-white
    Hi @eskimocubee,Sorry to hear about the issues you have encountered.We have investigated this matter and as far as we know it was already addressed by the casino's support team.Do not hesitate to reach out to us if you have any additional concerns.Kind regards!
    Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
lucasbeebeLevel 9United States
2.4PoorCopiedicon threadicon-check-white

This place looks like it has so...

This place looks like it has so much potentional because the website really is nice. But customer service is basically non existent. I've tried live chat several times with no reply. They put a lot of effort into provided tons of what seem like awesome promotions of free spins. But I promise you will not win on them. Most casinos drop the payback rate on slots DRAMATICALLY when they're free spins. It's so obvious as compared to depositing. Don't fall for the promotions. They're a lure. It's a shame. I deposit almost daily at DuckyLuck or SportsandCasino, because I have made a legit withdraw, and live chat responds in seconds. That's how you run a business to keep customers. Jackspay is basically the same format and games, but as far as legitimacy goes, I give it a 0. Why put so much effort into an online casino but not even attempt to make it seem legit. They want your money but they won't talk to you when you need some answers. Red flags everywhere. If you're going to run a scam, at least be good at it lol. Smh. So many of them doing the same thing.
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
ClevernicoLevel 6United States
2PoorCopiedicon threadicon-check-white

I came to play after researchin...

I came to play after researching ROI on American casinos. This was in the top 5 on multiple sites. Pretty run of the mill site and sadly I've come to believe that they didnt earn they reviews honestly. It took my money faster than any casino Ive played.
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
SKCrowLevel 5
2.8AverageCopiedicon threadicon-check-white

Well, I really liked JacksPay c...

Well, I really liked JacksPay casino. They have an excellent selection of games and decent bonuses as well. In fact, I would say it was one of my favorites.... Until I tried to withdraw. I happened to hit a pretty good win just a little before my playthrough was completed on a bonus I had claimed, and decided to go ahead and request a withdrawal after finishing my playthrough. Once I had done so and submitted my verification documents, I waited. And waited. I then (after several days) contacted support to see what the hold up was and to ask if they needed any more information. The guy was very nice, but as the conversation continued he basically, first, accused me of bonus abuse, which, after I continued to be nice and not get upset and to tell him that I am a frequently depositing customer who has made deposits without even claiming bonuses, so I'm not sure how that even makes sense. Then he proceeded to tell me that my account being locked is part of their normal verification process and that everything should be completed in a couple days, my account reopened and my withdrawal paid. This was over a week ago and nothing has changed. I am very sad because I really liked this casino. It was quickly becoming my favorite. Not only that, but I am being cheated out of my first decent win at an online casino, which I was super excited about. Hopefully someone who can help me will read this because I haven't been treated fairly and I would really appreciate some help and answers. Thanks.
Replyicon-thumb-upHelpful  (2)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, we are sorry you had a bad experience at Jackspay. As per our terms and conditions we had closed the account due to having more than one account opened in the household as well as barely meeting wagering requirements. There was also a reversal for a withdrawal you had and you had claimed a bonus that didn't allow reversals to be present. We understand mistakes happen but due to these circumstances we had chosen to suspend the account. We apologize for the inconvenience.
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 5
I live alone, in an apartment. What if the account belongs to someone who lives in a different unit? Or the person who lived in my unit before me? Or has the same IP address because we live in the same building? Is this other account even active? How am I supposed to know any of that? As far as barely meeting wagering requirements? Well, I played several bonuses down to nothing long after my "wagering requirements" were met. So I happened to have a good winning streak shortly before my playthrough was completed!? I didn't even withdraw my entire balance! You have GOT to be kidding me. And as far as claiming a bonus on a reverse withdrawal? It said right on the bonus banner itself "this promo can be claimed by depositing or reversing a withdrawal of $25 or more"- those are the exact words printed. Jackspay are scammers. You steal people's hard earned money. Obviously playing at any online casino, that's a risk we all take... until we've deposited, withdrawn, and received customer service from a casino you don't know if you're going to be screwed or not, but I know now. DO NOT DEPOSIT AT JACKSPAY.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 5
Here's my issue- your terms and conditions are vague enough that your "support agents" can basically just make up rules as they see fit in order to be able to scam people out of their money. You are CLICKBAIT. It's that simple. I should have heeded the warnings I had read prior to depositing here. I tend to give everyone the benefit of a doubt though so I know it's my own fault. I will however post as many warnings to as many players as I possibly can because for some people gambling is an addiction and they will often deposit more than they have to spend, which means you are taking advantage of the less fortunate, and that is NOT okay.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
DoopLevel 3United States
1.4TerribleCopiedicon threadicon-check-white

Crooks. They made the withdrawal ex...

Crooks. They made the withdrawal experience nearly impossible before making it in fact impossible, immediately after sending a pic of my valid ID and piece of mail with my name on it, and selfie with my ID in my hand. all the while I was ignored while trying to withdrawal $50, AND canceling that withdrawal after a week waiting, wagering and “winning” more, THEN attempting another withdrawal, FINALLY after 20 min of reading terms and looking all over the web (not on their OWN website)- finding the steps to, and email address to send to, the identity verification; my account was froze with no explanation……….DONT DO IT!!! I warned ya!!!i would love to know if the ppl who claim they had “east withdrawals” actually did. I doubt it.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 5
Agreed! I'm changing all my passwords after depositing at Jackspay. They are criminals for real. Shady, shady business...
Replyicon-thumb-upHelpful  (2)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, when our players register at Jackspay Casino they click the check mark that says i agree to the terms and conditions. We post them on our website for every player to read through. If a member has more than 1 account opened in the household or bonus abuses or barely meets wagering requirements unfortunately we close the account.We apologize for any inconvenience we have caused.JacksPay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Jkubanek190Level 8
5ExcellentCopiedicon threadicon-check-white

At first I was going to 1 star this...

At first I was going to 1 star this place because I could not get ahold of a single person about my withdrawal winnings but then stupid me realized both that it was during time they were not available and it was weekend. As soon as Monday hit they got right back to me about my verification as well as taking care of the withdrawal. Pending on the withdrawal via Bitcoin still after a few days but honestly I recommend this Casino to anyone and everyone. Just get ID verification done asap as you should at any casino and pay attention to all the fine prints and you will be fine and prob have a great time.
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
ItsThatOneGuyLevel 2United States
1.8PoorCopiedicon threadicon-check-white

Avoid at all costs. They spam your ...

Avoid at all costs. They spam your inbox with free spins with crazy restrictions on them, including a vague playthrough requirement that they make up afterwards. Even if you get lucky and win the $25 max cash-out associated with some of the promotions, they will ask for your documents and then just close your account. If they will do this over $25, imagine what they would do for actual money. The cost that this dinosaur of a platform wasted on rejecting a $25 payout was likely much more than that, which is the silver lining in this cloud of a story.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, we are sorry that offering you countless freebies for real money is a disappointment to you. You did redeem a $100 max cashout NDB when you signed up. I notice your account was closed due to having more than 1 account in the household opened which is against our terms and conditions.Sorry for the inconvenience this has caused you!!Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Jkubanek190Copiedicon threadicon-check-whiteLevel 8
Hey guys, i was just curious about this rule on the one account per house and I don't plan on breaking that rule but i was curious what we should do if we have a roomate who wants to play? Just kind of feel like if thats the case wouldnt be very fair to the roomate who doesnt even get a say or is there some type of verification they can go through or anything? Again I do not break this rule ever and was only reading comments when it made me curious to know. Otherwise I Love JacksPay legit!!!! My no.1 favorite hands down and I've only won one time lol
Replyicon-thumb-upHelpful  (2)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, your account has no issues, thank you Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Lyze587Copiedicon threadicon-check-whiteLevel 3United States

@Jkubanek190  I totally agree, that one account per household is such a DINOSAUR of a rule....

It’s shockingly funny how many online casinos don't realize that to survive today's massive competition, they really only need one critical thing: a brilliant marketing manager that knows. They need someone with the skills who can design promotions so incredible that players wouldn't even think about depositing anywhere else, all while ensuring those promos drive long-term revenue for the house.


In this industry, a customer should be treated as a lifelong partner. It’s a complex relationship, and you have to find that sweet spot between keeping the player ecstatic and keeping the business profitable. That balance is the true catalyst for success.


When it costs hundreds of thousands, or even millions, just to legally launch an online casino, it makes zero sense to cut corners on hiring someone who actually understands this business concept.


It’s exactly like the old saying, "Happy Wife, Happy Life!"

If you know how to keep your players happy, your business will inevitably thrive! 🤩😁😜

Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
GluepanLevel 14
4.2Very GoodCopiedicon threadicon-check-white

I love the large variety of games! ...

I love the large variety of games! I would have gave a better star rating on the withdraw credibility, but I have yet to withdraw .
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hello, thank you very much for the feedback!!, you will get that withdrawal someday soon :D
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Previous reviews by Gluepan
  • 4.2Feb 27, 2022Copiedicon threadicon-check-white
    Show
    JacksPay Casino is available for US players now and the amount of games have expanded as well. With dragon slots now included along side the already large library of slots, this is a great place to bet at. Worth a visit .
    Replyicon-thumb-upHelpful  
  • Copiedicon threadicon-check-white
    Hello, thank you very much for the feedback!!, you will get that withdrawal someday soon :D
    icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Deano89account-cancelSuspended
3AverageCopiedicon threadicon-check-white

Unfortunately I wasn't suc...

Unfortunately I wasn't successful signing up so can't say much
Replyicon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, all you have to do is come into live chat and one of our agents will be able to assist you, sometimes VPNs are left on by players and the system won't allow you to log in because it can't detect an IP.Please come into live chat and we can assist you.Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanLevel 13United States
3AverageCopiedicon threadicon-check-white

Earlier I posted an excellent r...

Earlier I posted an excellent review on this casino. Sadly I must reverse my opinion of this casino.Here is why: I received a promo deal from them and was very lucky that day, I was able to build my balance to over $1k, which was enough to cover the wagering requirements. On March 12 I logged in to continue playing and discovered that my account was locked. The live support informed me that I had more than one account and that I needed to email the support team. 3 days and 3 emails inquiries later I finally got a response from them saying: "Hey there, unfortunately we will not be opening your account due to duplicate accounts." I do not remember opening 2 accounts and don't believe that I have. If somehow, I really did, it was not intentional and I have only ever used one account. I have sent several emails asking them to please review this matter and they have stopped communicating with me. I have finally asked them to provide proof of the duplicate account, I don't believe they can. I am saddened by this. I have tried to build a good reputation because what you do follows you. I am being unfairly treated by this casino and they are damaging my hard-earned reputation.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, we never said " you " opened two accounts. We said there was more than 1 opened in the household, whether its family, friends or a step son. it is against our terms and conditions.We can show proof of secondary accounts opened in the same household and we have.You claimed 33 free spin promotions for real money. We do not just close players accounts for 0 reason. If you were a depositing player and other accounts were opened in error or mistake than we would review the account that you are a depositing player who may have made an error.After reviewing your account, you have claimed 33 bonuses for free for real money.So due to violating our terms and conditions, we unfortunately have closed the account.Best RegardsJacks people
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
I honestly do not remember opening duplicate accounts and, I have not been shown proof that I have. But I still would like to play at your casino and can make a deposit. I have no problem letting go of the $1000+ that I have in my account if necessary but would like to be able to keep it. What can we do to fix this? Sorry about doping this here, but I get no response from email or live chat.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
I looked through my collection of passwords and I found only 1 for your site. I never delete or clear the password cache. You must be mistaken. Also, you have not provided any proof whatsoever that I have more than one account in my household open. I am the only one here so I would be the only account holder/creator.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
BTW, I don't have a problem making a deposit. I expected it to be required before I requested a withdrawal.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
I would also like to add that I am a depositing player. I have proof of the deposit and your emailed confirmation.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there. Whether you are a depositing player or not. Duplicate accounts is against our terms and conditions. We have responded to this inquiry several times and also responded via email to the player.Violation of terms and conditions will result in a lock of your account.We are sorry for the inconvenience. Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
I have asked several times for evidence of your claims yet I have received nothing. You say you respond to my emails but there is only the response to my original email and none of my follow up messages have gotten a response. There was a reference of me not being a depositing player and that is why you wouldn't consider working with me on this. I do not feel that I am being treated fairly. I have been polite but persistent and am going to continue to pursue this matter.
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, we will send another email showing screenshots of the having more than 1 account in the household.Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Previous reviews by Teramanujuan
  • 4.2Mar 11, 2022Copiedicon threadicon-check-white
    Show
    I signed up at the beginning of Dember and won with the welcome bonus. The max cash out was $100. I was good with that, Merry Christmas to me. I waited about a week for the payout but got impatient. They allowed me to claim a hefty bonus with a reversal so I jumped on it. They offer many NDBs even back-to-back. I have deposited several times. Yesterday I got a free spins offer in my email, not rare for them, but it was a VIP 10 spins at $62.50 each, Woho my first! I pulled down $380ish from the spins. The playthrough was killer but I hit a $1,500 jackpot and some very sweet smaller wins. I am very close to meeting the WRs. Too bad the max out is $50 on this one. I will be playing here until I quit online gambling.
    Replyicon-thumb-upHelpful  
  • Copiedicon threadicon-check-white
    Hey there, we never said " you " opened two accounts. We said there was more than 1 opened in the household, whether its family, friends or a step son. it is against our terms and conditions.We can show proof of secondary accounts opened in the same household and we have.You claimed 33 free spin promotions for real money. We do not just close players accounts for 0 reason. If you were a depositing player and other accounts were opened in error or mistake than we would review the account that you are a depositing player who may have made an error.After reviewing your account, you have claimed 33 bonuses for free for real money.So due to violating our terms and conditions, we unfortunately have closed the account.Best RegardsJacks people
    icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
    I honestly do not remember opening duplicate accounts and, I have not been shown proof that I have. But I still would like to play at your casino and can make a deposit. I have no problem letting go of the $1000+ that I have in my account if necessary but would like to be able to keep it. What can we do to fix this? Sorry about doping this here, but I get no response from email or live chat.
    Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
    I looked through my collection of passwords and I found only 1 for your site. I never delete or clear the password cache. You must be mistaken. Also, you have not provided any proof whatsoever that I have more than one account in my household open. I am the only one here so I would be the only account holder/creator.
    Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
    BTW, I don't have a problem making a deposit. I expected it to be required before I requested a withdrawal.
    Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
    I would also like to add that I am a depositing player. I have proof of the deposit and your emailed confirmation.
    Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
    Copiedicon threadicon-check-white
    Hey there. Whether you are a depositing player or not. Duplicate accounts is against our terms and conditions. We have responded to this inquiry several times and also responded via email to the player.Violation of terms and conditions will result in a lock of your account.We are sorry for the inconvenience. Best RegardsJackspay Casino
    icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiedicon threadicon-check-whiteLevel 13United States
    I have asked several times for evidence of your claims yet I have received nothing. You say you respond to my emails but there is only the response to my original email and none of my follow up messages have gotten a response. There was a reference of me not being a depositing player and that is why you wouldn't consider working with me on this. I do not feel that I am being treated fairly. I have been polite but persistent and am going to continue to pursue this matter.
    Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
    Copiedicon threadicon-check-white
    Hey there, we will send another email showing screenshots of the having more than 1 account in the household.Best RegardsJackspay Casino
    icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
bodyheadeyesmouth
Hardrock74Level 2United States
1TerribleCopiedicon threadicon-check-white

This casino allowed me to play ...

This casino allowed me to play and deposit day after day when I won they locked my account in hours unjust here is a link. / Beware they at anytime you win will just lock your account. I was deemed for ( barely) above wagering requirements yes 1001% wasn't good enough!
Replyicon-thumb-upHelpful  (1)Report iconReport
Copiedicon threadicon-check-white
Hey there, after reviewing your account. You made your first deposit with us and you won $234.00 and you were paid within 24 hours which is super fast. Then you continued to deposit with us and you barely met wagering on one of your plays. We do not tolerate that as its against our terms and conditions which you agreed to upon registering.We are sorry for the inconvenience and wish you nothing but the best in your future games. You must be confused about another casino because you won money and we paid you after your first deposit which is pretty good.Best RegardsJackspay Casino
icon-thumb-upHelpful  Report iconReport
Show 20 more
Share your opinion about this casino!
trusted
Your trust is our concern,

so businesses can’t pay to alter or remove their reviews.

Learn more

Bonus Offers

United States flagUnited StatesChange icon arrow down

Casino Welcome Package

BonusMin. depositWageringGamesAvailabilityCode
United StatesAvailable for United States
200%
$/€/£ 25
30x(D+B)
Games:All except selected games
Upon sign upicon-chevron-up-dark
No code required
250%
$/€/£ 25
30x(D+B)
Games:All except selected games
1st Deposit with CRYPTOicon-chevron-up-dark
No code required

Recurring Casino Bonuses

BonusMin. depositWageringGamesAvailabilityCode
$30
$25
30x(D+B)
Games:All except selected games
Monthlyicon-chevron-up-dark
No code required

JacksPay Casino VIP (Loyalty) Program

Qualifying & Joining Conditions

  • Have a real money account and make deposits

Exclusive Member Benefits

1UP TO45% Reload Bonus
2Higher Limits
3Cashback Insurance
4Birthday Gift
5Exclusive Tournaments
6VIP Manager / Prioritized Support
7Big Match Bonus
8Free Chip Bonus

VIP Benefits:

  • Terms and conditions apply.
  • Benefits and amounts may vary depending on player's country.
JacksPay Casino Desktop VIP

Casino Details

General Info

Established
Jun 16, 2020
License (jurisdiction)
Costa Ricainfo
Certified by
-
VPN-friendly casino
not availableNo, this casino doesn’t allow VPN usage
No KYC verification required
availableKYC verification is not required
Casino Platforms & Connectivity
Instant Play, Live Dealer, Mobile, Mobile Web
Available languages
EnglishEnglish

JacksPay Casino Mobile app

Android iconAndroidnot availableiOS iconiOSnot available

Available Game Types (15)

Baccarat icon
Baccarat
Bingo icon
Bingo
Blackjack icon
Blackjack
Slots icon
Slots
Craps icon
Craps
Keno icon
Keno
Roulette icon
Roulette
Live
Scratch Cards icon
Scratch Cards
Table Games icon
Table Games
Live
Video Poker icon
Video Poker
Mines icon
Mines
Crash icon
Crash
Plinko icon
Plinko
Pai Gow Poker icon
Pai Gow Poker
Step-Based Risk Games icon
Step-Based Risk Games

Software Providers (7)

Rival LogoArrows Edge LogoBetSoft LogoDragonGaming LogoFelix Gaming LogoSaucify LogoSpinomenal Logo
Banking
MethodDepositWithdrawal

American Express LogoAmerican Express

icon-checknot available

Binance Pay LogoBinance Pay

icon-checknot available

Bitcoin LogoBitcoin

icon-checkicon-check

Bitcoin Cash LogoBitcoin Cash

icon-checknot available

Cheque LogoCheque

not availableicon-check

eCheck LogoeCheck

not availableicon-check

Ethereum LogoEthereum

icon-checknot available

Litecoin LogoLitecoin

icon-checknot available

MasterCard LogoMasterCard

icon-checknot available

MoneyGram LogoMoneyGram

icon-checkicon-check

Remitly LogoRemitly

icon-checknot available

Ria LogoRia

icon-checknot available

Tether Wallet LogoTether Wallet

icon-checknot available

Visa LogoVisa

icon-checknot available

Wire Transfer LogoWire Transfer

not availableicon-check
Currencies
USD, EUR, GBP, AUD, ZAR, BTC, LTC, ETH
Minimum deposit
$/€/£25
Minimum withdrawal
$/€/£100
Withdrawal limits
$/€/£2500 per week
Withdrawal pending timeicon-info-outline
Cheques – 1 - 2 business days
Credit cards – 1 - 2 business days
Crypto Wallet – 1 - 2 business days
Ewallets – 1 - 2 business days
Wire Transfer – 1 - 2 business days

Support

Live Chat
availableAvailable in
EnglishSpanish
Email
Global:Support@JacksPay.com
Phone number
Global:General: +1-888-576-7896

Additional Info

Affiliate Program
OnlineCasinoShare
Restricted countries
  • Afghanistan
  • Albania
  • Algeria
  • American Samoa
  • Andorra
  • Angola
  • Anguilla
  • Antigua and Barbuda
  • Armenia
  • Azerbaijan
  • Bahamas
  • Bahrain
Show more

Compare JacksPay Casino with Other Casinos

Platinum Reels Casino Logo
Platinum Reels Casino
3.7
Pike Casino Logo
Pike Casino
4.1
Casino Brango Logo
Casino Brango
3.8
Magicianbet Casino Logo
Magicianbet Casino
3.9
MrO Casino Logo
MrO Casino
3.9
Goat Spins Casino Logo
Goat Spins Casino
3.8
Eternal Slots Casino Logo
Eternal Slots Casino
3.8
UpTown Aces Casino Logo
UpTown Aces Casino
3.8
Hyper Lucky Casino Logo
Hyper Lucky Casino
4.1
Cherry Jackpot Casino Logo
Cherry Jackpot Casino
3.7
icon-plusAdd Casino to compare
RatingCountryCurrencyLanguageEstablishedFree BonusFirst DepositGamesMin DepositMin WithdrawalMobile app
JacksPay Casino Logo
JacksPay Casino
icon-star3.2
availableUnited States
This casino accepts players from United StatesUSD
This casino accepts players from United StatesEnglish
2020
-
200%
Baccarat, Bingo, Blackjack, Slots+11
$/€/£25
$/€/£100
not available
icon-star4
availableUnited States
This casino does not accept players from United StatesUSD
This casino accepts players from United StatesEnglish
2026
20 FS
100% + 25 FS
Baccarat, Bingo, Blackjack, Slots+6
€1
€5
not available
icon-star3.6
availableUnited States
This casino accepts players from United StatesUSD
This casino accepts players from United StatesEnglish
2024
25 FS
250% + 50 FS
Baccarat, Bingo, Blackjack, Slots+5
$5
$100
not available
icon-star3.7
availableUnited States
This casino does not accept players from United StatesUSD
This casino accepts players from United StatesEnglish
2013
-
150% + 100 FS
Baccarat, Bingo, Blackjack, Slots+6
₿0.0001
₿0.00035
not available

Sister Casinos

DuckyLuck Casino logo
DuckyLuck Casino
United States3.7Very Good (853)
Aug 03, 2020
exclusive icon50 Free Spins500% + 150 FS First Deposit Bonus
Slotsandcasino logo
Slotsandcasino
United States3.7Very Good (500)
Sep 01, 2019
exclusive icon50 Free Spinsexclusive icon500% + 100 FS First Deposit Bonus

JacksPay Casino Q&As

Got questions about JacksPay Casino?

Ask a Question
Mihai Enculescu
Reviewed & fact-checked by Mihai Enculescu
Last reviewed on Jul 22, 2026icon-info-outline

Our team is committed to offering you accurate and reliable content. We examine and fact-check the information shared to ensure its precision. For more details on our verification process, visit our help page or Let us know if you found an error.

Share your experience at JacksPay Casino

Rate your overall experience

Write a review (optional)50 Characters left

icon uploadUpload Images
(Upload up to 5 images)
icon cards star

Rate individual casino elements like fairness and bonuses (optional)

  • icon-info-outlineCasino Fairness
  • icon-info-outlineWithdrawal Credibility
  • icon-info-outlinePromotions & Bonuses
  • icon-info-outlineGaming Experience
  • icon-info-outlineSupport Professionalism
Leave a quality review. Each helpful vote earns you icon-star 350 XP  & 50 Coins. Learn More

Write a genuine, helpful review and get rewarded – here’s how: every time another user marks your review as helpful, you earn 350 XP and 50 Coins. Share real details about your experience at the casino to help other players. We review all submissions to keep Chipy.com helpful and honest.

POSTING GUIDELINESHOW TO WRITE A HELPFUL REVIEW

Thank you!

Your review was successfully posted.

icon-arrow-up