$30 No Deposit Bonus at Davincis Gold Casino
This bonus was published on Mar 19, 202626376
This casino was visited 26376 times from this bonus123
This bonus worked for 123 players.21
This bonus didn’t work for 21 players

Player Type:
New players
Wagering:
40xB
Min. deposit:
Free
Max cash out:
$50
Game types:
Bingo, Blackjack, Keno, Roulette, Scratch Cards, Slots, Video Poker
No multiple accounts or free bonuses in a row are allowed. If your last transaction was a free bonus please make a deposit before using this bonus.
Only players who opened their account at the casino through chipy.com can receive our special bonuses for that casino.
The bonus is not valid for the following countries: Afghanistan, Algeria, Azerbaijan, Bahrain, Belarus, Bulgaria, Canada, Cayman Islands, Costa Rica, Croatia, Cyprus, Estonia, Georgia, Guam, Hungary, Indonesia, Iraq, Islamic Republic of Iran, Israel, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Malaysia, Netherlands, Pakistan, Philippines, Puerto Rico, Romania, Russian Federation, Syrian Arab Republic, Taiwan, Tajikistan, Thailand, Turkey, Turkmenistan, Ukraine, Uzbekistan
Open a new account at Davincis Gold Casino using the code CHIP30FC and get $30 free bonus upon registration.
Claim at:
- Visit
Davincis Gold Casino![Davincis Gold Casino Davincis Gold Casino logo]()
High success rate of 85.4% based on 144 votes.
This coupon code was verified 8 times.
Popular bonus with 328 user clicks in the last 7 days.
High Wagering requirements of 40xB
Bonus worked?









withdrawal
I've been waiting for my withdrawal for over 12 days and they haven't told me anything. I've sent many emails and they haven't replied, and customer service just keeps telling me there's no withdrawal process underway when it's clearly in progress, as you can see in the attached screenshot. Then they tell me they'll transfer me to an agent for assistance, but they never answer. I made the withdrawal using Bitcoin because it was supposed to be faster, and it's been about 15 days and I still haven't received a response.
Hello there,
We apologize for the delay and frustration caused. We understand you've tried contacting support several times without receiving a clear response.
We've already informed your account manager, who will look into your withdrawal as soon as possible and provide an update.
Thank you for your patience and understanding.
Support team
@DavincisGoldCasino It's been another 6 days and I still haven't received a response from online support or email.
Hey there,
We apologize for the delay and frustration caused. We understand how disappointing it can be to wait longer than expected for your withdrawal.
We can confirm that your withdrawal has now been paid successfully. Thank you for your patience and understanding while the process was completed.
Support team
My withdrawal has not been processed
My withdrawal has not been processed despite the 12 business days deadline having passed (I was told by email that the deadline would be 2-5 business days).
Hey there,
We hope all is well,
We're sorry to hear that your withdrawal is taking longer than expected. Please provide us with your account details through the appropriate support channel, and our team will be happy to look into your withdrawal and assist you as soon as possible.
We appreciate your patience and look forward to helping resolve this for you.
Support team
@DavincisGoldCasino Their support isn't helping me at all. They just say they'll contact the manager and send me an email, but nothing ever happens. My username is asasasasa
@SinS
Hey there,
We hope all is well,
Thank you for your feedback.
After reviewing your case, we would like to clarify that your withdrawal was not eligible under our Terms & Conditions. As your account had not made a deposit within the previous 30 days, winnings from the free bonus could not be withdrawn.
This requirement is outlined in our Terms & Conditions and applies to free bonus promotions. As a result, the withdrawal request was canceled in accordance with these rules.
If you'd like to continue playing, we encourage you to check out our deposit bonuses, which offer more flexible withdrawal conditions and higher cash-out limits.
Support team
Id: asasasasa
Gmail: Danielbarba2102@gmail.com
First of all, I tried contacting support via email to get information regarding my verification. I haven't received a response in a week. The most recent interaction was a live chat where they said they would review it immediately, but then contradicted themselves, saying they didn't have access.
But the bot tells me my account is already verified. And live support is asking me to resend them. I don't understand anything.
MY RETIREMENT PROCESS TAKES A LONG TIME
First of all, I tried contacting support via email to get information regarding my verification. I haven't received a response in a week. The most recent interaction was a live chat where they said they would review it immediately, but then contradicted themselves, saying they didn't have access.
But the bot tells me my account is already verified. And live support is asking me to resend them. I don't understand anything.
The 12 business days for my withdrawal haven't passed yet, so I'll limit my comments to what I already know. But for now, everything is going very badly.
Hey there,
We hope all is well,
We're sorry to hear that your withdrawal is taking longer than expected. Please provide us with your account details through the appropriate support channel, and our team will be happy to look into your withdrawal and assist you as soon as possible.
We appreciate your patience and look forward to helping resolve this for you.
Support team
@DavincisGoldCasino Their support isn't helping me at all. They just say they'll contact the manager and send me an email, but nothing ever happens. My username is asasasasa
@SinS
Hey there,
We hope all is well,
Thank you for your feedback.
After reviewing your case, we would like to clarify that your withdrawal was not eligible under our Terms & Conditions. As your account had not made a deposit within the previous 30 days, winnings from the free bonus could not be withdrawn.
This requirement is outlined in our Terms & Conditions and applies to free bonus promotions. As a result, the withdrawal request was canceled in accordance with these rules.
If you'd like to continue playing, we encourage you to check out our deposit bonuses, which offer more flexible withdrawal conditions and higher cash-out limits.
Support team
Great games, terrible withdrawal process
I wanted to like DavincisGold, especially given their solid game library, but my recent experience with their withdrawal process and customer support has been incredibly frustrating.
I started with a $5 free chip that carried a massive $2000 playthrough requirement. Against all odds and with a whole lot of luck, I actually managed to clear the wagering requirements. However, trying to claim the $50 max payout has been an uphill battle.
The Verification Hurdles:
The KYC (Know Your Customer) process was slow, taking two full days. Even more baffling was the requirement to make a $15 "verification" deposit for my crypto wallet. I had already deposited via crypto a week prior, so being forced to pay more just to prove I own the wallet I’m already using felt like an unnecessary cash grab.
Current Status:
I am now on my third day of waiting for the withdrawal to be processed. If this is how they treat customers who actually manage to win, they won't be in business long. It shouldn't be this difficult to honor a small payout.
Support Issues:
The support system is another major pain point.
* The Chatbot: You start with a live chat bot that isn't very helpful for anything beyond surface-level questions.
* The "Specialists": If you manage to get transferred to a human "specialist," they seem to lack any real authority. In my case, they could only "forward" the issue to another department rather than actually fixing the problem.
While the selection of games is entertaining, I can't recommend this casino if you actually plan on seeing your winnings in a timely manner. If you enjoy jumping through hoops and waiting indefinitely for a small payout, this is the place for you; otherwise, I’d suggest looking
elsewhere.
Hey there,
We hope all is well,
Thank you for your detailed feedback. We understand your concerns and appreciate you sharing your experience. We can confirm that your withdrawal has now been successfully completed.
Regarding verification and processing times, these steps are part of our standard security procedures to ensure safe and compliant transactions. We also appreciate your comments about support and will take them into consideration as we continue improving our service.
Support team
Davincis Gold casino
my review
offers good registration bonus on my personal experience i wagered it but til now i havent received update regarding my withdrawel customer service is slow but still verifying if its a good casino so far the no deposit bonus was great now im just waiting for an update
Good casino
It seemed to me like a classic casino, with all the classic features but also all the modern ones. The minimum bet is $10; they only work with dollars, euros, and five other currencies. They require you to play with real money, but it also says you have to make a deposit. Maybe I want a game I've never seen before, I mean, they're small games.