Análise do JacksPay Casino

3.2
Média (144)
200% Bônus de Primeiro Depósito

Avaliações de jogadores

3.2Muito bom
144 votos
  • Péssimo18 votos1
  • Ruim18 votos2
  • Média50 votos3
  • Muito bom36 votos4
  • Excelente22 votos5
Avaliações por critério(729 votos)
  • Equidade no cassinoícone de informação146 votos3.1
  • Credibilidade da retiradaícone de informação142 votos3
  • Promoções e bônusícone de informação151 votos3.2
  • Variedade de jogos e gráficosícone de informação148 votos3.3
  • Profissionalismo do suporteícone de informação142 votos3.2
3.1
Média(67 Votações)
Detalhes

Classificação

País

45 Avaliações

Mostrar apenas comentários com nota

Ocultar comentários apenas com classificação

Relevante
bodyeyesmouthhead
JodafunNível 25
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Sem número de licença e sem supervisão da autoridade reguladora ‼️

Cuidado com o JacksPay Casino. Eles oferecem uma quantidade limitada de jogos e poucos provedores. Os limites de apostas e pagamentos são muito baixos e as opções bancárias são restritas.

MAS

Apesar de alegarem possuir uma estrutura legal, eles não têm uma licença verificada de nenhuma autoridade de jogos reconhecida, deixando você sem nenhuma proteção como jogador. O sistema operacional deles se baseia em sérias armadilhas nos Termos e Condições; jogadores casuais enfrentam intermináveis ​​verificações de identidade (KYC), limites de saque rígidos e regras vagas de "jogo irregular" usadas para anular ganhos legítimos por pequenos erros em apostas com bônus. Sem supervisão oficial, você não tem nenhum recurso legal caso eles retenham seus fundos. Guarde seu dinheiro e opte por plataformas com licenças transparentes.

Boa sorte e divirta-se!

Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
January777Nível 6Estados Unidos da América
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Tedioso

Eles oferecem um bônus de $10 sem depósito, mas a falta de variedade de jogos coloca este cassino no final da minha lista.

Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Getmoney1cancelar contaSuspenso
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Do not waste your time or money. I'...

Do not waste your time or money. I've played at this site for over 3 months my wife has also. I won and they would never get back with me on the win. Then today my wife won on her own device we use separate and pay separate. She won and they decided to just close both of our Accounts claiming they are duplicates. Once we explained they are separate they just closed them anyways claiming only 1 amount per house hold. That's bs and they are the only online site to do that. Every other site just has to verify your identity. They just look for any excuse to not pay. We both been playing here for months and t this was never an inside until we both were going to Hv a withdraw. That's an obvious rip off and scam then
Ícone de denunciarRelatório
body
AdminCopiadoícone tópicoícone check branco
Hello @Getmoney1Thank you for your review,We kindly tell you that JacksPay have closed on the 26 of September 2022 and we advise you to choose another casino.Kind Regards,Chipy Support Team.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
fletchdawgNível 8
2.2RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

Worst experience with any online ca...

Worst experience with any online casino EVER! I have dealt with many online casinos and have never had any issues until recently when dealing with JacksPay. I deposited around $30 in Bitcoin after winning $100 on a promo. Well, the deposit hasn't gone to my JacksPay account yet (going on 48 hrs) and no word on my withdrawal...so called customer support via chat AND email have been silent....seems like a scam of a casino to me so far...will update if anything happens
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
MzmNível 3Estados Unidos da América
2.6MédiaCopiadoícone tópicoícone check branco

This casino has really taken a dive...

This casino has really taken a dive - I have been a long time customer but recently they are really taking a dive-now on week three of waiting for my payout-I am reading the same from other players across many forums - save your money and some aggravation and stay away !!
Ícone de denunciarRelatório
Avaliações anteriores de Mzm
  • 2.6ago. 12, 2022Copiadoícone tópicoícone check branco
    Mostrar
    Not sure what is happening with the support at this casino - I have been inquiring about my withdrawl and get zero response to emails and live chat never works - I am super worried about my withdrawl after depositing so much money here!
bodyheadeyesmouth
MovingforwardNível 3Armênia
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Won't work for Australian players a...

Won't work for Australian players at all waist of time
Ícone de denunciarRelatório
body
AdminCopiadoícone tópicoícone check branco
Hello, following a discussion with the casino manager we can confirm that Australian players are not restricted from creating an account at this casino. We wish to inform you that you will be contacted by the casino regarding this matter. We wish you a great day!
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, we do allow players in Austrailia, please come into live chat. If you have a VPN sometimes it will block or not allow you to register.PLease come into live chat and one of our agents will be happy to assist you,Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
KupamaiavaNível 5Armênia
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Ok so after reading the reviews on ...

Ok so after reading the reviews on jackspay casino I think I will just pass on this casino.. the bonus looked rather generous but with alot if issue's thankyou for the reviews on your experience and thus should not happen to anyone especially when they are putting $ in and unable to receive
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
ayemaeGeminiNível 13
3.6Muito bomCopiadoícone tópicoícone check branco

This place has the potential to be ...

This place has the potential to be like the best thing ever. They have great games and the promotions when they come around, because they are few and far between, they are great promos. I've never been able to withdraw here because it is a little hard to win but I like it enough that I'm going to keep trying to hahaha! It's not complicated on the website it's super easy anyone can figure it out. Play through is not ridiculous which is another Plus. I would recommend it to anybody as long as they don't go in with the expectation of like getting bonuses a lot because that's something I've noticed they just don't do a lot of but when they do do them they're proper.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Tiff52080Nível 4Estados Unidos da América
2.2RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

Withdrawal request pending. No...

Withdrawal request pending. No customer service or access to phone number. Several messages sent to live chat without response. Very disappointed.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
eskimocubeeNível 2Estados Unidos da América
2.4RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

To update my issue is not compl...

To update my issue is not completely solved yet, I've had $10,033 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9533 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.I am having trouble reaching management again for an update. I have emailed them twice now going back to May 18th. I was told by Taylor and NONSTOPBONUS.com's team who nominated jackspay for casino of the month in NOV 2021 that management would be in touch, but no luck so far. Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday. At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated. Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room. Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so. I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May. I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May. At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back. I'm still hoping that this is all a terrible miscommunication and things will return back to normal. & Sydney if you could still reach out to the rep or anyone to provide an update, that would be great. Thank you.
Ícone de denunciarRelatório
body
AdminCopiadoícone tópicoícone check branco
Hi @eskimocubee,Sorry to hear about the issues you have encountered.We have investigated this matter and as far as we know it was already addressed by the casino's support team.Do not hesitate to reach out to us if you have any additional concerns.Kind regards!
Ícone de denunciarRelatório
Avaliações anteriores de eskimocubee
  • 2.6maio 24, 2022Copiadoícone tópicoícone check branco
    Mostrar
    My withdrawal of $9533 is being withheld since the 1st of May. I am being ignored by my own VIP host and management. Hoping to get an explanation soon.
  • body
    AdminCopiadoícone tópicoícone check branco
    Hi @eskimocubee,Sorry to hear about the issues you have encountered.We have investigated this matter and as far as we know it was already addressed by the casino's support team.Do not hesitate to reach out to us if you have any additional concerns.Kind regards!
    Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
lucasbeebeNível 9Estados Unidos da América
2.4RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

This place looks like it has so...

This place looks like it has so much potentional because the website really is nice. But customer service is basically non existent. I've tried live chat several times with no reply. They put a lot of effort into provided tons of what seem like awesome promotions of free spins. But I promise you will not win on them. Most casinos drop the payback rate on slots DRAMATICALLY when they're free spins. It's so obvious as compared to depositing. Don't fall for the promotions. They're a lure. It's a shame. I deposit almost daily at DuckyLuck or SportsandCasino, because I have made a legit withdraw, and live chat responds in seconds. That's how you run a business to keep customers. Jackspay is basically the same format and games, but as far as legitimacy goes, I give it a 0. Why put so much effort into an online casino but not even attempt to make it seem legit. They want your money but they won't talk to you when you need some answers. Red flags everywhere. If you're going to run a scam, at least be good at it lol. Smh. So many of them doing the same thing.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
ClevernicoNível 6Estados Unidos da América
2RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

I came to play after researchin...

I came to play after researching ROI on American casinos. This was in the top 5 on multiple sites. Pretty run of the mill site and sadly I've come to believe that they didnt earn they reviews honestly. It took my money faster than any casino Ive played.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
SKCrowNível 5
2.8MédiaCopiadoícone tópicoícone check branco

Well, I really liked JacksPay c...

Well, I really liked JacksPay casino. They have an excellent selection of games and decent bonuses as well. In fact, I would say it was one of my favorites.... Until I tried to withdraw. I happened to hit a pretty good win just a little before my playthrough was completed on a bonus I had claimed, and decided to go ahead and request a withdrawal after finishing my playthrough. Once I had done so and submitted my verification documents, I waited. And waited. I then (after several days) contacted support to see what the hold up was and to ask if they needed any more information. The guy was very nice, but as the conversation continued he basically, first, accused me of bonus abuse, which, after I continued to be nice and not get upset and to tell him that I am a frequently depositing customer who has made deposits without even claiming bonuses, so I'm not sure how that even makes sense. Then he proceeded to tell me that my account being locked is part of their normal verification process and that everything should be completed in a couple days, my account reopened and my withdrawal paid. This was over a week ago and nothing has changed. I am very sad because I really liked this casino. It was quickly becoming my favorite. Not only that, but I am being cheated out of my first decent win at an online casino, which I was super excited about. Hopefully someone who can help me will read this because I haven't been treated fairly and I would really appreciate some help and answers. Thanks.
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, we are sorry you had a bad experience at Jackspay. As per our terms and conditions we had closed the account due to having more than one account opened in the household as well as barely meeting wagering requirements. There was also a reversal for a withdrawal you had and you had claimed a bonus that didn't allow reversals to be present. We understand mistakes happen but due to these circumstances we had chosen to suspend the account. We apologize for the inconvenience.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 5
I live alone, in an apartment. What if the account belongs to someone who lives in a different unit? Or the person who lived in my unit before me? Or has the same IP address because we live in the same building? Is this other account even active? How am I supposed to know any of that? As far as barely meeting wagering requirements? Well, I played several bonuses down to nothing long after my "wagering requirements" were met. So I happened to have a good winning streak shortly before my playthrough was completed!? I didn't even withdraw my entire balance! You have GOT to be kidding me. And as far as claiming a bonus on a reverse withdrawal? It said right on the bonus banner itself "this promo can be claimed by depositing or reversing a withdrawal of $25 or more"- those are the exact words printed. Jackspay are scammers. You steal people's hard earned money. Obviously playing at any online casino, that's a risk we all take... until we've deposited, withdrawn, and received customer service from a casino you don't know if you're going to be screwed or not, but I know now. DO NOT DEPOSIT AT JACKSPAY.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 5
Here's my issue- your terms and conditions are vague enough that your "support agents" can basically just make up rules as they see fit in order to be able to scam people out of their money. You are CLICKBAIT. It's that simple. I should have heeded the warnings I had read prior to depositing here. I tend to give everyone the benefit of a doubt though so I know it's my own fault. I will however post as many warnings to as many players as I possibly can because for some people gambling is an addiction and they will often deposit more than they have to spend, which means you are taking advantage of the less fortunate, and that is NOT okay.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
DoopNível 3Estados Unidos da América
1.4PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

Crooks. They made the withdrawal ex...

Crooks. They made the withdrawal experience nearly impossible before making it in fact impossible, immediately after sending a pic of my valid ID and piece of mail with my name on it, and selfie with my ID in my hand. all the while I was ignored while trying to withdrawal $50, AND canceling that withdrawal after a week waiting, wagering and “winning” more, THEN attempting another withdrawal, FINALLY after 20 min of reading terms and looking all over the web (not on their OWN website)- finding the steps to, and email address to send to, the identity verification; my account was froze with no explanation……….DONT DO IT!!! I warned ya!!!i would love to know if the ppl who claim they had “east withdrawals” actually did. I doubt it.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
SKCrowCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 5
Agreed! I'm changing all my passwords after depositing at Jackspay. They are criminals for real. Shady, shady business...
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, when our players register at Jackspay Casino they click the check mark that says i agree to the terms and conditions. We post them on our website for every player to read through. If a member has more than 1 account opened in the household or bonus abuses or barely meets wagering requirements unfortunately we close the account.We apologize for any inconvenience we have caused.JacksPay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Jkubanek190Nível 8
5ExcelenteCopiadoícone tópicoícone check branco

At first I was going to 1 star this...

At first I was going to 1 star this place because I could not get ahold of a single person about my withdrawal winnings but then stupid me realized both that it was during time they were not available and it was weekend. As soon as Monday hit they got right back to me about my verification as well as taking care of the withdrawal. Pending on the withdrawal via Bitcoin still after a few days but honestly I recommend this Casino to anyone and everyone. Just get ID verification done asap as you should at any casino and pay attention to all the fine prints and you will be fine and prob have a great time.
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
ItsThatOneGuyNível 2Estados Unidos da América
1.8RuimCopiadoícone tópicoícone check branco

Avoid at all costs. They spam your ...

Avoid at all costs. They spam your inbox with free spins with crazy restrictions on them, including a vague playthrough requirement that they make up afterwards. Even if you get lucky and win the $25 max cash-out associated with some of the promotions, they will ask for your documents and then just close your account. If they will do this over $25, imagine what they would do for actual money. The cost that this dinosaur of a platform wasted on rejecting a $25 payout was likely much more than that, which is the silver lining in this cloud of a story.
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, we are sorry that offering you countless freebies for real money is a disappointment to you. You did redeem a $100 max cashout NDB when you signed up. I notice your account was closed due to having more than 1 account in the household opened which is against our terms and conditions.Sorry for the inconvenience this has caused you!!Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Jkubanek190Copiadoícone tópicoícone check brancoNível 8
Hey guys, i was just curious about this rule on the one account per house and I don't plan on breaking that rule but i was curious what we should do if we have a roomate who wants to play? Just kind of feel like if thats the case wouldnt be very fair to the roomate who doesnt even get a say or is there some type of verification they can go through or anything? Again I do not break this rule ever and was only reading comments when it made me curious to know. Otherwise I Love JacksPay legit!!!! My no.1 favorite hands down and I've only won one time lol
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, your account has no issues, thank you Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Lyze587Copiadoícone tópicoícone check brancoNível 3Estados Unidos da América

@Jkubanek190 Concordo plenamente, essa regra de uma conta por domicílio é um DINOSSAURO...

É surpreendente como muitos cassinos online não percebem que, para sobreviver à enorme concorrência atual, eles precisam apenas de uma coisa crucial: um gerente de marketing brilhante que saiba o que está fazendo. Precisam de alguém com as habilidades necessárias para criar promoções tão incríveis que os jogadores nem cogitem depositar em outro lugar, garantindo, ao mesmo tempo, que essas promoções gerem receita a longo prazo para o cassino.


Neste setor, o cliente deve ser tratado como um parceiro para a vida toda. É uma relação complexa, e é preciso encontrar o equilíbrio perfeito entre manter o cliente satisfeito e garantir a lucratividade do negócio. Esse equilíbrio é o verdadeiro catalisador para o sucesso.


Quando o custo para lançar legalmente um cassino online é de centenas de milhares, ou até milhões, não faz o menor sentido economizar na contratação de alguém que realmente entenda esse conceito de negócio.


É exatamente como diz o velho ditado: "Esposa feliz, vida feliz! "

Se você souber como manter seus jogadores felizes, seu negócio inevitavelmente prosperará! 🤩😁😜

Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
GluepanNível 14
4.2Muito bomCopiadoícone tópicoícone check branco

I love the large variety of games! ...

I love the large variety of games! I would have gave a better star rating on the withdraw credibility, but I have yet to withdraw .
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hello, thank you very much for the feedback!!, you will get that withdrawal someday soon :D
Ícone de denunciarRelatório
Avaliações anteriores de Gluepan
  • 4.2fev. 27, 2022Copiadoícone tópicoícone check branco
    Mostrar
    JacksPay Casino is available for US players now and the amount of games have expanded as well. With dragon slots now included along side the already large library of slots, this is a great place to bet at. Worth a visit .
  • Copiadoícone tópicoícone check branco
    Hello, thank you very much for the feedback!!, you will get that withdrawal someday soon :D
    Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Deano89cancelar contaSuspenso
3MédiaCopiadoícone tópicoícone check branco

Unfortunately I wasn't suc...

Unfortunately I wasn't successful signing up so can't say much
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, all you have to do is come into live chat and one of our agents will be able to assist you, sometimes VPNs are left on by players and the system won't allow you to log in because it can't detect an IP.Please come into live chat and we can assist you.Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanNível 13Estados Unidos da América
3MédiaCopiadoícone tópicoícone check branco

Earlier I posted an excellent r...

Earlier I posted an excellent review on this casino. Sadly I must reverse my opinion of this casino.Here is why: I received a promo deal from them and was very lucky that day, I was able to build my balance to over $1k, which was enough to cover the wagering requirements. On March 12 I logged in to continue playing and discovered that my account was locked. The live support informed me that I had more than one account and that I needed to email the support team. 3 days and 3 emails inquiries later I finally got a response from them saying: "Hey there, unfortunately we will not be opening your account due to duplicate accounts." I do not remember opening 2 accounts and don't believe that I have. If somehow, I really did, it was not intentional and I have only ever used one account. I have sent several emails asking them to please review this matter and they have stopped communicating with me. I have finally asked them to provide proof of the duplicate account, I don't believe they can. I am saddened by this. I have tried to build a good reputation because what you do follows you. I am being unfairly treated by this casino and they are damaging my hard-earned reputation.
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, we never said " you " opened two accounts. We said there was more than 1 opened in the household, whether its family, friends or a step son. it is against our terms and conditions.We can show proof of secondary accounts opened in the same household and we have.You claimed 33 free spin promotions for real money. We do not just close players accounts for 0 reason. If you were a depositing player and other accounts were opened in error or mistake than we would review the account that you are a depositing player who may have made an error.After reviewing your account, you have claimed 33 bonuses for free for real money.So due to violating our terms and conditions, we unfortunately have closed the account.Best RegardsJacks people
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
I honestly do not remember opening duplicate accounts and, I have not been shown proof that I have. But I still would like to play at your casino and can make a deposit. I have no problem letting go of the $1000+ that I have in my account if necessary but would like to be able to keep it. What can we do to fix this? Sorry about doping this here, but I get no response from email or live chat.
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
I looked through my collection of passwords and I found only 1 for your site. I never delete or clear the password cache. You must be mistaken. Also, you have not provided any proof whatsoever that I have more than one account in my household open. I am the only one here so I would be the only account holder/creator.
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
BTW, I don't have a problem making a deposit. I expected it to be required before I requested a withdrawal.
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
I would also like to add that I am a depositing player. I have proof of the deposit and your emailed confirmation.
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there. Whether you are a depositing player or not. Duplicate accounts is against our terms and conditions. We have responded to this inquiry several times and also responded via email to the player.Violation of terms and conditions will result in a lock of your account.We are sorry for the inconvenience. Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
bodyeyesmouthhead
TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
I have asked several times for evidence of your claims yet I have received nothing. You say you respond to my emails but there is only the response to my original email and none of my follow up messages have gotten a response. There was a reference of me not being a depositing player and that is why you wouldn't consider working with me on this. I do not feel that I am being treated fairly. I have been polite but persistent and am going to continue to pursue this matter.
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, we will send another email showing screenshots of the having more than 1 account in the household.Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
Avaliações anteriores de Teramanujuan
  • 4.2mar. 11, 2022Copiadoícone tópicoícone check branco
    Mostrar
    I signed up at the beginning of Dember and won with the welcome bonus. The max cash out was $100. I was good with that, Merry Christmas to me. I waited about a week for the payout but got impatient. They allowed me to claim a hefty bonus with a reversal so I jumped on it. They offer many NDBs even back-to-back. I have deposited several times. Yesterday I got a free spins offer in my email, not rare for them, but it was a VIP 10 spins at $62.50 each, Woho my first! I pulled down $380ish from the spins. The playthrough was killer but I hit a $1,500 jackpot and some very sweet smaller wins. I am very close to meeting the WRs. Too bad the max out is $50 on this one. I will be playing here until I quit online gambling.
  • Copiadoícone tópicoícone check branco
    Hey there, we never said " you " opened two accounts. We said there was more than 1 opened in the household, whether its family, friends or a step son. it is against our terms and conditions.We can show proof of secondary accounts opened in the same household and we have.You claimed 33 free spin promotions for real money. We do not just close players accounts for 0 reason. If you were a depositing player and other accounts were opened in error or mistake than we would review the account that you are a depositing player who may have made an error.After reviewing your account, you have claimed 33 bonuses for free for real money.So due to violating our terms and conditions, we unfortunately have closed the account.Best RegardsJacks people
    Ícone de denunciarRelatório
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
    I honestly do not remember opening duplicate accounts and, I have not been shown proof that I have. But I still would like to play at your casino and can make a deposit. I have no problem letting go of the $1000+ that I have in my account if necessary but would like to be able to keep it. What can we do to fix this? Sorry about doping this here, but I get no response from email or live chat.
    Ícone de denunciarRelatório
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
    I looked through my collection of passwords and I found only 1 for your site. I never delete or clear the password cache. You must be mistaken. Also, you have not provided any proof whatsoever that I have more than one account in my household open. I am the only one here so I would be the only account holder/creator.
    Ícone de denunciarRelatório
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
    BTW, I don't have a problem making a deposit. I expected it to be required before I requested a withdrawal.
    Ícone de denunciarRelatório
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
    I would also like to add that I am a depositing player. I have proof of the deposit and your emailed confirmation.
    Ícone de denunciarRelatório
    Copiadoícone tópicoícone check branco
    Hey there. Whether you are a depositing player or not. Duplicate accounts is against our terms and conditions. We have responded to this inquiry several times and also responded via email to the player.Violation of terms and conditions will result in a lock of your account.We are sorry for the inconvenience. Best RegardsJackspay Casino
    Ícone de denunciarRelatório
    bodyeyesmouthhead
    TeramanujuanCopiadoícone tópicoícone check brancoNível 13Estados Unidos da América
    I have asked several times for evidence of your claims yet I have received nothing. You say you respond to my emails but there is only the response to my original email and none of my follow up messages have gotten a response. There was a reference of me not being a depositing player and that is why you wouldn't consider working with me on this. I do not feel that I am being treated fairly. I have been polite but persistent and am going to continue to pursue this matter.
    Ícone de denunciarRelatório
    Copiadoícone tópicoícone check branco
    Hey there, we will send another email showing screenshots of the having more than 1 account in the household.Best RegardsJackspay Casino
    Ícone de denunciarRelatório
bodyheadeyesmouth
Hardrock74Nível 2Estados Unidos da América
1PéssimoCopiadoícone tópicoícone check branco

This casino allowed me to play ...

This casino allowed me to play and deposit day after day when I won they locked my account in hours unjust here is a link. / Beware they at anytime you win will just lock your account. I was deemed for ( barely) above wagering requirements yes 1001% wasn't good enough!
Ícone de denunciarRelatório
Copiadoícone tópicoícone check branco
Hey there, after reviewing your account. You made your first deposit with us and you won $234.00 and you were paid within 24 hours which is super fast. Then you continued to deposit with us and you barely met wagering on one of your plays. We do not tolerate that as its against our terms and conditions which you agreed to upon registering.We are sorry for the inconvenience and wish you nothing but the best in your future games. You must be confused about another casino because you won money and we paid you after your first deposit which is pretty good.Best RegardsJackspay Casino
Ícone de denunciarRelatório
Mostrar mais 20
Compartilhe sua opinião sobre este cassino!
confiável
Sua confiança é nossa preocupação.

para que as empresas não possam pagar para alterar ou remover suas avaliações.

Saiba mais

Ofertas de bônus

Pacote de Boas-Vindas do Casino

BônusDepósito mínimoApostasJogosDisponibilidadeCódigo
200%
$/€/£ 25
30x(D+B)
Jogos:Todos, exceto jogos específicos
Após a inscriçãoícone chevron para cima escuro
Nenhum código necessário
Ícone de informação com contornoEste bônus faz parte do pacote de boas-vindas acessível globalmente e você precisa verificar sua disponibilidade em Estados Unidos da América.
250%
$/€/£ 25
30x(D+B)
Jogos:Todos, exceto jogos específicos
1º Depósito com CRIPTOMOEDASícone chevron para cima escuro
Nenhum código necessário
Ícone de informação com contornoEste bônus faz parte do pacote de boas-vindas acessível globalmente e você precisa verificar sua disponibilidade em Estados Unidos da América.

Bônus recorrentes de cassino

BônusDepósito mínimoApostasJogosDisponibilidadeCódigo
$30
$25
30x(D+B)
Jogos:Todos, exceto jogos específicos
Mensalícone chevron para cima escuro
Nenhum código necessário

Programa VIP (Lealdade) do JacksPay Casino

Benefícios exclusivos para membros

1ATÉ45% Bônus de recarga
2Limites mais altos
3Seguro de cashback
4Presente de aniversário
5Torneios exclusivos
6Gerente VIP / Suporte prioritário
7Bónus de grande jogo
8Bónus de ficha grátis
JacksPay Casino Desktop VIP

Detalhes do cassino

Informações gerais

Estabelecido
jun. 16, 2020
Licença (jurisdição)
Costa Ricainformação
Certificado por
-
Cassino compatível com VPN
indisponívelNão, este cassino não permite o uso de VPN
Nenhuma verificação KYC é necessária.
disponívelA verificação KYC não é necessária
Plataformas de cassino e conectividade
Jogo instantâneo, Revendedor ao vivo, Celular, Web móvel
Idiomas disponíveis
EnglishInglês

JacksPay Casino Aplicativo móvel

Ícone AndroidAndroidindisponívelÍcone iOSiOSindisponível

Tipos de jogos disponíveis (15)

Bacará ícone
Bacará
Bingo ícone
Bingo
Blackjack ícone
Blackjack
Slots ícone
Slots
Craps ícone
Craps
Keno ícone
Keno
Roleta ícone
Roleta
Ao vivo
Raspadinhas ícone
Raspadinhas
Jogos de mesa ícone
Jogos de mesa
Ao vivo
Vídeo Pôquer ícone
Vídeo Pôquer
Minas ícone
Minas
Crash ícone
Crash
Plinko ícone
Plinko
Pai Gow Poker ícone
Pai Gow Poker
Jogos de Risco Baseados em etapas ícone
Jogos de Risco Baseados em etapas

Provedores de software (7)

logotipo de Rivallogotipo de Arrows Edgelogotipo de BetSoftlogotipo de DragonGaminglogotipo de Felix Gaminglogotipo de Saucifylogotipo de Spinomenal
Bancos
MétodoDepósitoRetirada

logotipo de American ExpressAmerican Express

ícone checkindisponível

logotipo de Binance PayBinance Pay

ícone checkindisponível

logotipo de BitcoinBitcoin

ícone checkícone check

logotipo de Bitcoin CashBitcoin Cash

ícone checkindisponível

logotipo de ChequeCheque

indisponívelícone check

logotipo de eCheckeCheck

indisponívelícone check

logotipo de EthereumEthereum

ícone checkindisponível

logotipo de LitecoinLitecoin

ícone checkindisponível

logotipo de MasterCardMasterCard

ícone checkindisponível

logotipo de MoneyGramMoneyGram

ícone checkícone check

logotipo de RemitlyRemitly

ícone checkindisponível

logotipo de RiaRia

ícone checkindisponível

logotipo de Tether WalletTether Wallet

ícone checkindisponível

logotipo de VisaVisa

ícone checkindisponível

logotipo de Wire TransferWire Transfer

indisponívelícone check
Moedas
USD, EUR, GBP, AUD, ZAR, BTC, LTC, ETH
Depósito mínimo
$/€/£25
Saque mínimo
$/€/£100
Limites de retirada
$/€/£2500 por semana
Tempo pendente de saqueÍcone de informação com contorno
Cheques – 1 - 2 dias úteis
Cartões de crédito – 1 - 2 dias úteis
Carteira cripto – 1 - 2 dias úteis
Carteiras digitais – 1 - 2 dias úteis
Transferência bancária – 1 - 2 dias úteis

Suporte

Chat ao vivo
disponívelDisponível em
InglêsEspanhol
Email
Global:Support@JacksPay.com
Número de telefone
Global:General: +1-888-576-7896

Informações adicionais

Programa de afiliados
OnlineCasinoShare
Países com restrições
  • Afeganistão
  • Albânia
  • Argélia
  • Samoa Americana
  • Andorra
  • Angola
  • Anguilla
  • Antígua e Barbuda
  • Armênia
  • Azerbaijão
  • Bahamas
  • Bahrein
Mostrar mais

Comparar JacksPay Casino com outros cassinos

logotipo de Platinum Reels Casino
Platinum Reels Casino
3.7
logotipo de Pike Casino
Pike Casino
4.2
logotipo de Casino Brango
Casino Brango
3.8
logotipo de Magicianbet Casino
Magicianbet Casino
3.9
logotipo de MrO Casino
MrO Casino
3.9
logotipo de Goat Spins Casino
Goat Spins Casino
3.8
logotipo de Eternal Slots Casino
Eternal Slots Casino
3.8
logotipo de UpTown Aces Casino
UpTown Aces Casino
3.8
logotipo de Hyper Lucky Casino
Hyper Lucky Casino
4.1
logotipo de Cherry Jackpot Casino
Cherry Jackpot Casino
3.7
Ícone de maisAdicionar cassino para comparar
ClassificaçãoMoedaIdiomaEstabelecidoBônus grátisPrimeiro depósitoJogosDepósito MínimoMínima RetiradaAplicativo móvel
logotipo de JacksPay Casino
JacksPay Casino
Ícone de estrela3.2
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaUSD
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaInglês
2020
-
200%
Bacará, Bingo, Blackjack, Slots+11
$/€/£25
$/€/£100
indisponível
Ícone de estrela4
Este cassino não aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaUSD
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaInglês
2026
100 FS
100% + 25 FS
Bacará, Bingo, Blackjack, Slots+6
€1
€5
indisponível
Ícone de estrela3.6
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaUSD
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaInglês
2024
25 FS
250% + 50 FS
Bacará, Bingo, Blackjack, Slots+5
$5
$100
indisponível
Ícone de estrela3.7
Este cassino não aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaUSD
Este cassino aceita jogadores de Estados Unidos da AméricaInglês
2013
-
150% + 100 FS
Bacará, Bingo, Blackjack, Slots+6
₿0.0001
₿0.00035
indisponível

Cassinos irmãos

logo DuckyLuck Casino
DuckyLuck Casino
3.7Muito bom (853)
ago. 03, 2020
ícone de exclusivo50 Rodadas Grátis500% + 150 FS Bônus de Primeiro Depósito
logo Slotsandcasino
Slotsandcasino
3.7Muito bom (500)
set. 01, 2019
ícone de exclusivo50 Rodadas Grátisícone de exclusivo500% + 100 FS Bônus de Primeiro Depósito
Mihai Enculescu
Revisado e verificado por fatos por Mihai Enculescu
Última análise em jul. 22, 2026Ícone de informação com contorno

Nossa equipe tem o compromisso de oferecer conteúdo preciso e confiável. Examinamos e verificamos os fatos das informações compartilhadas para garantir sua precisão. Para obter mais detalhes sobre nosso processo de verificação, visite nossa página de ajuda ou informe-nos se encontrou um erro.

Compartilhe sua experiência no JacksPay Casino

Avalie a sua experiência geral

Escreva uma avaliação (opcional)50 caracteres restantes

icon uploadEnviar imagens
(Envie até 5 imagens)
Ícone de cartas com estrela

Avalie os elementos individuais do cassino, como justiça e bônus (opcional)

  • Ícone de informação com contornoEquidade no cassino
  • Ícone de informação com contornoCredibilidade da retirada
  • Ícone de informação com contornoPromoções e bônus
  • Ícone de informação com contornoVariedade de jogos e gráficos
  • Ícone de informação com contornoProfissionalismo do suporte
Deixe uma avaliação útil. Cada voto positivo te dá Ícone de estrela 350 XP  e 50 Moedas. Saiba mais

Escreva uma avaliação genuína e útil e receba recompensas. Saiba como: sempre que outro usuário marcar sua avaliação como útil, você ganha 350 XP e 50 Moedas. Compartilhe detalhes reais sobre sua experiência no cassino para ajudar outros jogadores. Revisamos todas as avaliações enviadas para manter o Chipy.com útil e confiável.

DIRETRIZES DE PUBLICAÇÃOCOMO ESCREVER UMA AVALIAÇÃO ÚTIL

Obrigado!

Sua avaliação foi publicada com sucesso.

ícone seta para cima